Autoři
Spolek pro léčebnou pedagogiku a sociální terapii
Margita Abrmanová
Andreas Albert
Eberhard Bachmann
Veronika Bártová
Uwe Battenberg
Anina Bielser
Tomáš Boněk
Petr Boněk
Jürg Buess
Madhusudan Das
Markéta Dolistová a Martin Vedral
Bernhard Eyb
Kateřina Gavlasová
Milica Gédéonová
Eva Heyd
Marie Luisa Hlobilová
akad. arch. Oldřich Hozman
Marie Hozmanová
Martina Chmelová
Bohumil Josef Jerie
Zuzana Jungmanová
Petra Kameníčková
Tereza Kašťáková
Klub křesťanských výtvarníků
Lenka Kocierzová
Markéta Kotková
Helena Krotká a Tereza Karolina Mílová
Sü Kuo-fu a žáci
Klára Moseman a Pavel Brodecký
Ondřej Němeček
Libor Nosek
Tets Ohnari
Brigitte Peschel
Robert Petr
Jan Pfeiffer
Jan Pfeiffer a Aleš Čermák
ak. mal. Michaela Poková
Josef Prinke
akad. mal. Dana Puchnarová
Bc. Ada Rosin a její studenti
Iveta Sadecká
Lada Stará
Jaroslav Šetelík, Dimitrij Šetelík, Bohumila Horáková, Jaroslava Šetelíková, David Webr
Pavel Ševčík
Daniel Šperl
Kateřina Špilarová-Hlavatá a Kristina Hlavatá
akad. mal. Jitka Štenclová
Helena Tattermuschová a Marie Janoušová
ak. mal. Eva Vejražková
Daniela Votavová
Eva Wiese
Jiří Winter Neprakta
Jiří Winter-Neprakta a Alena Dostálová
Marie Zemenová
Margita Abrmanová
Andreas Albert
Eberhard Bachmann
Veronika Bártová
Uwe Battenberg
Anina Bielser
Tomáš Boněk
Petr Boněk
Jürg Buess
Madhusudan Das
Markéta Dolistová a Martin Vedral
Bernhard Eyb
Kateřina Gavlasová
Milica Gédéonová
Eva Heyd
Marie Luisa Hlobilová
akad. arch. Oldřich Hozman
Marie Hozmanová
Martina Chmelová
Bohumil Josef Jerie
Zuzana Jungmanová
Petra Kameníčková
Tereza Kašťáková
Klub křesťanských výtvarníků
Lenka Kocierzová
Markéta Kotková
Helena Krotká a Tereza Karolina Mílová
Sü Kuo-fu a žáci
Klára Moseman a Pavel Brodecký
Ondřej Němeček
Libor Nosek
Tets Ohnari
Brigitte Peschel
Robert Petr
Jan Pfeiffer
Jan Pfeiffer a Aleš Čermák
ak. mal. Michaela Poková
Josef Prinke
akad. mal. Dana Puchnarová
Bc. Ada Rosin a její studenti
Iveta Sadecká
Lada Stará
Jaroslav Šetelík, Dimitrij Šetelík, Bohumila Horáková, Jaroslava Šetelíková, David Webr
Pavel Ševčík
Daniel Šperl
Kateřina Špilarová-Hlavatá a Kristina Hlavatá
akad. mal. Jitka Štenclová
Helena Tattermuschová a Marie Janoušová
ak. mal. Eva Vejražková
Daniela Votavová
Eva Wiese
Jiří Winter Neprakta
Jiří Winter-Neprakta a Alena Dostálová
Marie Zemenová
Jan Pfeiffer
Narozen 1984, žije a pracuje v Praze.
V nové výstavě pro galerii GJA představí Pfeiffer své poslední práce vytvořené autorskou technikou vtíraného grafitového prachu a pigmentů.
Součástí budou i kresby a instalace.
Jan Pfeiffer se sebevědomě pohybuje napříč různými médii; s oblibou holduje videu, fotografii, animaci či kresbě. U Pfeiffera se analytická zádumčivost nad historickými, politickými či sociokulturními jevy setkává s upřímnou fascinací mytologickou a náboženskou symbolikou. Materiál ke zpracování si však autor nevybírá podle jeho relevance v historiografickém diskurzu. To, co jej primárně zajímá, jsou někdy téměř nepostřehnutelné mechanismy a konotace, které dané historické či společenské momenty utváří či obklopují. Nebo obráceně zkoumá dané mechanismy a konotace jako následky iniciačního, spouštěcího momentu, ve kterém nastává historický či společenský pohyb. Jazyk, kterým Pfeiffer vykládá eklektické příběhy vlastního uvažování, je abstraktní a často svébytně symbolický. Jeho základem však neustále zůstává lidské měřítko, které autor převádí jak do svých jednotlivých prací, tak do galerijního kontextu.
V nové výstavě pro galerii GJA představí Pfeiffer své poslední práce vytvořené autorskou technikou vtíraného grafitového prachu a pigmentů.
Součástí budou i kresby a instalace.
Jan Pfeiffer se sebevědomě pohybuje napříč různými médii; s oblibou holduje videu, fotografii, animaci či kresbě. U Pfeiffera se analytická zádumčivost nad historickými, politickými či sociokulturními jevy setkává s upřímnou fascinací mytologickou a náboženskou symbolikou. Materiál ke zpracování si však autor nevybírá podle jeho relevance v historiografickém diskurzu. To, co jej primárně zajímá, jsou někdy téměř nepostřehnutelné mechanismy a konotace, které dané historické či společenské momenty utváří či obklopují. Nebo obráceně zkoumá dané mechanismy a konotace jako následky iniciačního, spouštěcího momentu, ve kterém nastává historický či společenský pohyb. Jazyk, kterým Pfeiffer vykládá eklektické příběhy vlastního uvažování, je abstraktní a často svébytně symbolický. Jeho základem však neustále zůstává lidské měřítko, které autor převádí jak do svých jednotlivých prací, tak do galerijního kontextu.